BTH - In tha house :D - 6 Augusti

Halloj alla söta bloggläsare! Idag är det äntligen (?) fredag och det är typ bara 2 veckor innan skolan startar. Jag längtar till att få börja på gymnasiet, jag ser verkligen frammemot det :). Och till er nya läsare: Jag ska gå VVS - linjen på Yrkesgymnasiet, alltså rörmockare :).

Idag är det en bra dag! Det är fredag = folk är lediga från sommarjobb och så vidare + att det finns flera saker arrangerat till ikväll :). Jag var inbjuden till något som hette Get loose ikväll. Det ska hålla till på Hamnis och det kommer säkert bli jättetrevligt :). Sedan var jag inbjuden till en Gummibåtsfest, som jag dock inte ska till..:
1. Jag är livrädd för älven.
2. De ska åka gummibåt på älven!
3. Det skulle vara en fest, och de skulle vara alkohol.
Vilket jag tycker är väldigt dumt.. Jag vill då inte vara
med om de ska festas och supas på älven - För att jag tycker att det är korkat :)

Men, idag är det faktiskt en speciell dag! Det är nämligen så att Karistha (pappas fru) fyllar 35 idag! Grattis till dig :D

Nu ska lilla jag försöka att väcka upp 2 latmaskar för att de ska dra med och bada hade jag tänkt :) Det blir att bada på kyrkstugan och sedan så vet jag inte vad det blir. Men vi får se! Jag bloggar när jag kommer hem ikväll, vilket kan bli lite sent, men vi får se ;) Massa Pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0