Bye bye lovely home ;)

Omg!!.. Nu känner jag på mig att jag kommer vara sjukt sliten imorrn.. Klockan är 23:54 och jag ska upp 6:00 imorrn och duscha.. Men det får man väl leva med eller något..

Jag kan verkligen inte fatta att vi börjar skolan om en vecka!! Fasst jag är sjukt pepp faktiskt ;) Men iaf, den här veckan innan skolan.. Så kan ni ju ta och gissa vad jag ska göra ;) Jag ska sova borta!! 7 dar, sjukt skönt :blush:!!

Veckans planer dårå ;):

Måndag: Danni + Stan "font-style: normal;">♥
Tisdag: Danni + Stan

Onsdag: Danni + Stan - Ämmäh

Torsdag: Ämmäh
Fredag: Ämmäh + Stan - Danni 
Lördag: Danni 
Söndag: Danni

It's going to be a looong week ;) + Att man ska börja vända på dygnet *suck* Men man måste ju..
Och så jag är så sjukt sur!! Min consiler (cover all mix) är borta.. Jag är typ heartbroken :(.. *snyft*

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få tillbaka min munkjacka, är så sjukt lycklig :blush: Ni fattar inte!! och på det lyckliga så har ju jag fått mer ca$$h! (eller ska få..) 400 spänn på JC = Då kan jag köpa en så sjukt snygg tröja som jag hittade!! :blush:

Pussar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0