Danni ♥

Nu är man hemma fasst jag ska ju bort på tisdag igen :blush: Det var sjukt härligt att komma hem till ett stökigt rum.. NOT!! Så imorgon måste jag städa ihop lite på mitt rum innan jag beger mig till Nathalie. Det är så sjukt synd om gumman, ska ta hand om henne imorgon :)

Jadå, inatt så sov jag ju över hos Danni! Så sjukt fin tjej ♥ Vi skulle tälta, men eftersom att det började att regna så la vi oss i soffan och somnade där. Det var ändå sjukt kul, vi satt typ i soffan och tjockade oss och såg någon film. Sedan när vi skulle ut så var det sjukt mörkt, så man knappt såg med ficklampa typ :blush: Så kröp vi in i tältet och snackade, snackade och snackade. Ja, man blir törstig av att snacka så vi gick in och drack.. Men det konstiga var att det började bli sjukt ljust, haha. Så ja, vi somnade kring 4 och så klev vi upp 10. Åkte ned till stan senare och så skiljdes vi åt. Tack för allt ♥!

Sedan har jag varit förbi mamma idag och lagat mat, fått lite kläder och så. Sjukt mys :) Ja, då imorgon ska jag förbi lilla gumman, vi ska baka kladdkaka och så ska jag ta hand om henne. Ska iaf till Danni igen på Tisdag, så sjukt kul! Det ser jag redan frammemot! Nu ska jag då sätta mig och chatta me folk, pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jahaa.. Så Danni är en tjej! Jag bara antog att det var Daniel!

2010-08-09 @ 13:39:24
URL: http://www.myspace.com/jamzamofficial

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0