Dö, jävla gubbe

Men är det så
Du vill ha det?
Då ska jag nog fanimej ge dig spader
Jag ska trycka läpparna emot din vägg och skråla
och jag ska hälla sur gammal filmjölk i din brevlåda
och jag ska trycka in loppor i din ventil så
att du får en djävulsk klåda

Dö, jävla gubbe, DÖ, jävla gubbe

Här var det en kväll då jag var med Danni, vi hade bakat kladdkaka och allt. Så vi gick ut på bryggan och åt upp den godaste kakan :* Åh så underbart god!! Så sjukt fin kväll också, med Danni och allt!





Åh.. Så heta :blush:



HAHAH kolla handen :blush: Så sjuukt klockrent!! Kolla handen!! XD



Stan med Danni <3

Sedan Ämmäh :D Cola, kakor och nagellack :blush:









Idag så har jag som vanligt gått i skolan, VVS teknik och Miljöteknik var de enda lektionerna :) Efter skolan gick jag på gymmet sjukt skönt!! Blir igen att gymma på fredag :) Sedan träffade jag snabbt några polare på stan.

Nu sitter jag och skypar med Joakim med fler. De snackar om 6k... Någonting någonting, någon beatboxar och håller på.. Inte coolt xD Jag ska snart sova :P Jag somnade 2 timmar på soffan idag efter skolan (A) Jag är typ trött.. Godnatt :D Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0