Fredag, Måndag, Söndag.. Vänta nu?

Gud vad jag har börjat blanda ihop dagarna! Igår trodde jag att det var måndag, och idag.. Skulle de då varit tisdag, men jag vet inte vad som flugit i mig :blush: för jag trodde att det var måndag idag med - 2 Måndagar i sträck.. Visst ^^

Men nu ska jag inte babbla på om vilken dag jag tror att det är, utan jag ska snart ut och jobba. Senare idag vet jag inte vad jag ska göra. Det blir att dammsuga och sedan typ läsa bok eller något. På kvällen ska jag också förbi min mamma :) För jag kommer annars inte träffa henne i veckan alls typ :(.
Igår i det fina vädret, var jag hemma och stor städade! Jag slängde 10 påsar med skräp!! Sedan så funderar jag på att flytta ett skåp osv. Jag har tagit bort min dator och skärm nu. Daniel ska komma och hämta den senare idag :P

Igår så kom även Danni förbi, och vi gick typ en promenad för att köpa klubbor.. Då affären hade stängt xD Sedan när vi var ute började det regna, åska och blixtra :) Jag tyckte att det var mysigt, och även Danni.. Men inte min lillasyster. När vi kom in så såg vi på en film som hette Shelter, typ en sckräckfilm :D Den var awesome!

Nu ska jag dra puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0