God morgon världen!

Nu står jag här på bibilioteket och bloggar ^^ Jag har vaknat 7 idag så jag är sjukt spidad :D Idag blir det då mera shopping! Kommer vara askul!! Inatt så sov jag ju hos Danni, och det är ännu en natt idag :blush:. Igår så var jag förbi JC och kollade på tröjan.. Man ville dregla på den bokstavligt talat :blush: Men idag var jag då förbi där igen och la undan en (A) Det fanns bara 3 kvar.. Så jag var tvungen!

Ja, som sagt så blir det shopping idag, och så ska jag gratta en kompis :) Träffa mer kompisar osv, det kommer bli sjukt kul idag med :D Jag har tagit lite bilder som jag kan lägga in ikväll eller något skoj :D

Pussar och Kramar // Anneli & Danni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0