Gone forever ♥

Nu sitter jag här och lyssnar på Gone forever, jag har länkat den tidigare - Så Underbar låt! Klockren typ ;) Jag är typ arg, och ja ^^ Men så kan det gå!

"Dörren stod på vid gavel och jag antog att den var öppen för mig.. Men jag förstod att jag bara trängde mig på när du satt där bredvid någon annan.." ♥ - En "tanke" som flög upp i mitt huvud igår när jag skulle gå och lägga mig.. Typiskt mig att känslor och tankar blir "dikt" liknande..

Nu ska jag nog städa rummet eller något för att sedan lägga mig ned och läsa ur min bok. Ikväll ska jag få fara förbi min underbara mamma ♥ Vi ska mysa och prata som vanligt, så härligt att hon finns där när man behöver prata!

Nu ska jag överlämna datorn till min syster åter igen, men jag bloggar ikväll :) Pussar!


Kommentarer
Postat av: Ceralia

Du kanske ska bli poet? :)



Vet inte om jag hinner med faktiskt. När ska ni iväg och vart bär det av? :)



Är faktiskt själv urdålig på att hålla kontakten med folk, men jag ska försöka tjata på dig emellanåt ^^ Inte för mycket så du blir förbannad på mig dock :D



Kraam :)

2010-08-01 @ 15:28:03
URL: http://ceralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0