Home, home, this house is not a home

Träningsverk :D

Morrn morrn, nu har jag vaknat till lite mer och jag ska väl cykla om 30 min eller något. Idag så vaknade jag klockan 7 för att jag ville sova lite längre, för jag gör ändå inget annat på morgonen än att dega (A) Så nu laddar jag min Mp4 och lyssnar på musik, dricker kaffe som vanligt och försöker vakna till.
Jag snackade med Jon igår (en lärare på skolan typ) och han sa att de har pratat om att dela ut datorerna nästa vecka (Y) Det är ju toppen!
Idag så börjar jag klockan 9, de lektionerna jag har är: APU, (håltimma), Miljöteknik, Arbetsmiljö och säkerhet, svenska :). Jag slutar kvart över 4 idag, så jag lär ju vara ganska less när jag kommer hem och somna på soffan :) Repris från igår :blush:

Nu ska jag fixa mig och klä på mig, fixa något att äta. För att sedan hoppa på cykeln och dra mig till skolan :) Så ni får ha en bra dag allesammans :) PussKram!! <3

That's what I'm talking about ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0