Höst

Hur ska man uttrycka sig.. Utan att det ska bli fel?

Nu är det kallt ute.. Vart försvann värmen?? Nästan alla i min omgivning är förskylda, skulle inte förvåna mig om jag är det om en vecka eller så. Jag har börjat känna mig lite seg och lite ont i huvudet. Men jag överlever :) Nu ska jag strax ut i regnet och jobba *woho* Eller..?

Imorgon är det skola igen, och jag längtar typ :D Jag typ älskar min klass!! :blush: Nämen alla är typ as sköna :D Sedan längtar jag som satan till datorerna!! Vi ska få dem i veckan, hoppas på att få dem imorrn.. Men vi kommer typ få dem på onsdag eller något :) Men ändå, dom är sjukt snygga och allt :blush:

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och så ska jag klä på mig, sedan ut och jobba då :) Pussar!!

Psst.. Jag ska fråga pappa om han kan köpa hårfärg idag..
Jag vill fylla i min mörka hårfärg.. :blush: *shyyy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0