Jag finns här för dig ♥

Nu har jag kommit hem för ett tag sedan, och jag tänkte att jag skulle blogga innan jag går och lägger mig. Eftersom att jag ska jobba imorgon så ska jag lägga mig ganska snart :(..

Idag så har dan känts otroligt lång, men den har varit rolig :). Jag var förbi Teo och försökte väcka han och Simon, lyckades dock inte första gången, och då gick jag hem och gjorde någonting.. Minns typ inte vad (A) sedan andra försöket när jag kommer förbi 1 ½ timme senare så är de vakna, så jag behövde inte vecka dem :D. Sedan så gjorde vi bara massa onödigt, titta på youtube och massa skit.
Senare for vi hem till Simon och åt lite middag, for vidare in till stan där jag fick träffa en massa kompisar :). Köpte en milkshake och några klubbor. Sedan så for vi vid halv 9 till Simon och drack kaffe, och nu sitter jag här! Som sagt, dan har gått långsamt, men jag har haft kul :).

Ja, nu ska jag då krypa i säng.. För att orka kliva upp :blush:, sov gott allihopa! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0