KFUM

Godmorgon alla underbara!! Jag har just duschat och börjat vakna till :) Igår fick vi vårat schema och det var verkligen roligt att se det, vi fick ett härligt schema :) Idag börjar jag kl 10 och slutar 13:30. Det är 2 lektioner, VVS teknik A och Miljöteknik. Efter det ska jag ner och gymma för att jag inte hann igår ;).
Idag blir det att ta bussen igen.. Fy för regn, jag orkar verkligen inte cykla i regn!! Så det blir att åka buss :)

Igår var jag ju varit på KFUM med de "första klassare" som går på min skola, både thoren och Yrkesgymnasiet :) Det var lite stelt i början och så, men det gick mycket bättre att prata med folk idag. Jag gillar redan min klass!! :) Jag trivs verkligen, och jag har som inte ens lärt känna alla än ^^ Det är ganska grymt ;)

Igår så har jag klättrat på en 15 m hög klättervägg, och jag kom nästan högst upp.. Men eftersom att jag är så kort så slutade jag nå alla "sten" saker :blush: Så killen som höll mig i selen drog upp mig utan att jag höll i något grepp och jag blev sjukt skakis. Jag hatar höjder!! Så jag fick panik och sa att han skulle ta ned mig (A) På marken kände jag lättnaden släppa och mina händer skakade sjukt mycket :O Men jag är stolt att jag i alla fall försökte :)
Sedan paddlade vi ju kanot, Jag paddlade med Markus och en annan kille. Vi paddlade sjukt sakta även om vi var tre xD Sedan så paddlade vi över till andra sidan av Nydalasjön och på vägen tillbaka så startade vi ett boll krig med de 2 kanoter som paddlade lite bakom oss. Vi kastade en tennisboll på dem xD Sedan så tog en kille tag i sin paddel och skvätte vatten på mig och så skvätte jag tillbaka (A). När vi kom till land och Markus med den andra killen hoppat av. Puttar Markus ut mig ensam på sjön xD haha Jag trodde att jag aldrig skulle komma tillbaka :]. Sedan gjorde vi en massa mer, Vollyboll, Studsmatta etc. etc.

Nu ska jag blåsa håret och klä på mig osv. Men ha en trevlig skoldag!! Pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0