Kiss Kiss - Badkväll som blev Grillning

Ja, nu har jag kommit hem och satt mig här.. Tagit det lugnt och bytt om osv :) Teo kom förbi mitt fönster för att jag skulle smaka på hans vidriga Vira blåtira (haha, what?) och jag tvivlade på att den var så äcklig.. Sedan när jag smakade.. Så sjukt snuskig! och jag menar det!! Kolsyran var borta och allt kändes och smakade bara helt fel!

Ja, idag så skulle jag då dra ihop folk och bada, men tråkiga som folk var så ballade alla ur typ, så vi blev 3 st, och sedan kom Teo förbi och då blev vi 4 ett tag :) Vi badade en liten stund, men det blev bara kallt och då (sedan tidigare) hade 2 stycken (idioter vill jag uttrycka mig) lämnat en eld och bara farit.. Så vi tog över den och värmde oss vid elden, och sedan släckte den såklart - Det är väl en självklarhet att man ska släcka elden efter att man varit där? Aja.. :D




Underbart ansiktsuttryck!



Milkshake ;)


Alla som jag använder!! Jag vet inte heller om det är allt O.o Hemskt..



Nu ska jag typ sova.. snart :) Natt natt <3!!!

Saknar dig så sjukt mycket.. Även om du skulle glida ifrån mig, vägrar jag att släppa taget..

Kommentarer
Postat av: Ely

Jag tycker inte att du har så överdrivet mycket vaseline. Seriöst jag har konstant 10-15 läpprodukter i handväskan och minst lika många hemma.Illa det är när man tömmer handväskan och inser att man har fem likadana läppglans. Så du behöver nog inte oroa dig för lyxfällan :)

2010-08-06 @ 02:35:13
URL: http://itsely.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0