Lots and lots of laughs

Dagens: Helvete, nu spilld ja saft på nyblocke!

Ja, dagen har ju varit en av de bästa hittills :D Vi hade svenska, även om vi hade prov så var det inget "jätte seriöst". Så det var ganska slappt ändå :) Sedan hade vi idrott, vi bara snackade om vad vi kommer att göra. Vi skrev lite om oss själva och så fick vi sluta typ :P. Sedan så hade vi datakunskap, där alla var slitna och allt blev såå mycket roligare! Vi satt och väntade på våran lärare och så hör man någon säga "Helvete, nu spilld ja saft på nyblocke!" Med väärsta dialekten xD Så nästan alla skrattar och så kommer läraren in och vill att vi ska dela med oss om vårat roliga HAHA XD. Sedan hör man han (som spillde) säga "Fan nu blir jag arg! Ska du ha nå saft eller!?" Haha ;D Ja, jag orkar inte fortsätta berätta, men det var så sjukt kul! Det är ju mycket roligare om man var där :blush:

Idag så har jag ju gymmat igen, sjukt härligt som vanligt. Jag har också nyligen klivit ut ur duschen, så att jag är ren och fräsch ;) Aja, nu har jag faktiskt inte mycket mer att säga!! Det blir mys ikväll med familjen, troligen film och så :) Så ni får ha en bra helg allihopa! Jag vet inte om jag hinner blogga imorrn eller så, men ni får kika in den om det hänt något :) Pussarrr!!!

Bara för att jag kan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0