Moppetur ;)

Nu sitter jag här en en dag hemma hos Danni ♥ Vi har typ.. Varit på stan tidigt, träffat Tony, Mulin, Haffu med fler :) Sedan åkte vi till Tage och såg film, Disnyfilm ftw!! Hitta nemo ofc :blush: Sedan så for vi en snabbis förbi Stoffe i o´block och där träffade jag roligt nog 3 st som ska gå på min skola. Vilket de var väldigt förvånade över, men de typ kramade mig och va värsta glada (A). 2 st skulle gå i min klass, och de kände då en till som skulle gå me oss :P Och så var det en som skulle gå på typ Thoren :) Sjukt kul!
Sedan kom vi ham, och vi har pratat fixat med lit6e hemma mek ;) Bakat kladdkaka, och sedan ätit upp den med glass till, sjukt gott!

Imorgon så blir det att vakna sjukt jäkla tidigt, och så ska vi förbi tage igen (A) Och sedan vid 3 tiden ska jag med Danni gumman när hon ska få en spruta.. Tur att det inte är jag! :blush: Sedan ska jag då till min underbara mamma!

Nu ska vi två typ hoppa i säng :) Men ni får ha det så bra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0