Mulet

Jag gillar denna tjejen istället för orginalet.. Så clean röst, så sjukt underbar!!



Nu sitter jag i Ämmäh's säng medans hon står i duschen för att göra sig klar inför stan :) Hon ska köpa en pyjamas och sedan ska väl jag se om det finns någon på stan såhär tidigt. Men vi ska inte stanna länge alls, för att vi ska hem och baka. Sedan ska vi fika - Vi hade planerat picknik, men det är så mulet och blåsigt idag så det blev inte av. - Det blir att se film och dega idag med antar jag :blush:

Igår såg vi en gammal film som heter "Walk the line" - En jättefin film, jag hade hört att den var bra utan att se den. Sedan hade en kompis till mig lånat våran skiva, så när jag såg att Ämmäh hade den här. Så var jag tvungen att se den och ja.. Den var bra! Så ni som inte har sett den, se den!

Idag har jag och Ämmäh även pratat om gymnasiet. Jag är då sjukt peppad på att börja en ny klass, nya lektioner osv. Sedan har jag då berättat mina synpunkter, tankar och känslor för Ämmäh om min linje då (VVS). Hon ändrade uppfattning om linjen och ville typ byta till rörmockare hon med :blush:

Nu ska jag ställa mig och fixa mig lite, klä på mig lite av kläderna som jag köpt osv :) Men ni får ha det så bra idag!! Pussar och Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Willie

Nej men tjenare!

Allt bra eller? :D

Kram Willie

2010-08-19 @ 21:54:36
URL: http://misspandora.blogg.se/
Postat av: julia

x) så himla clear. Det är något med hennes röst som inte riktigt når fram, det är nog för att hennes röst inte gått igenom puberditeten typ (stavning där) helt underbart med yngre som kan sjunga som en riktig kvinna!

2010-08-20 @ 18:04:13
URL: http://lulablue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0