OMG!!! Nu är den köpt :blush: Min tröja <3

Hellow my darlings!! Nu sitter jag här i Ämmähs säng - Där ämmäh sitter bredvid mig och öppnar våra godispåsar och lägger dem i en skål. - Så, nu börjar de 3 dagarna hos Ämmäh, och som ni ser på rubriken. Så kan ni ju fatta vad som hänt :) Jag hade varit vaken i några timmar, vi hade rastat hunden, Ätit frukost osv. Då jag helt plöttsligt får ett sms av posten! Min första tanke var när jag såg de okända numret var tänkte jag först om det var Hampus eller så. Men inte det, när jag öppnar smset står det att mitt paket kommit och jag blir överlycklig. Jag och Danni typ tjöt och hoppade upp och ned av glädje :blush: Så nu har jag köpt min tröja som jag ville ha + En skitsnygg ring och ett par örhängen (eftersom att man inte får ut de sista pengarna i cash).

Nu har jag och Ämmäh just varit förbi Ica och handlat lite grejs. Bland annat godis och läsk ;) Vi ska trycka in en film i dvd:n och se något, som jag inte vet än vad det blir. Men det blir att blogga om det imorrn istället. Om jag då lyckas sno datorn igen av Ämmäh :blush:

Snabbt vad som hände igår hos Danni, vi typ.. Var på stan (A) och sedan for vi hem.. Såg film och tjockade oss med cheesecake - GRYMT god kaka som Danni själv bakat - Lovely ♥
Men vi var så sjukt trötta så att vi halv sov vid.. 20:20 men höll oss vakna till 22 *heh* och så vaknade vi 7. Ja, vi är så bra att vi vänder på dygnet och så är det bara!

Nu ska jag i alla fall avsluta detta inlägg! Ska nu mysa med Ämmäh, så sov gott alla söta. Så bloggar jag inmorgon antar jag :) Pussarr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0