Paddla Kanot

Nu har jag stigit ut ur duschen och sedan lindat in mig i täcket :blush: Jag har varit jättedålig på att uppdatera förlåt, men jag har inte haft någon tid och igår ingen lust.

Jag kanske ska berätta om mitt första dag på skolan.. Jag cyklade till skolan, ja Yrkesgymnasiet som jag ska gå dårå :) i spöregn *Woho vilken morgon*... -.-' .. Sedan när jag kommer till skolan går jag upp på andra planen och det är typ fullt.. Det var fullt nästan överallt, och att bara välja plats.. Det är inte lätt xD Men jag hamnade i alla fall med några frisörer och Thorenare, jätte trevliga tjejer :) Sedan blev det fika, Kakor och saft :P Lärarna stod och pratade på hur mycket som helst, vi fick gå ned till klassrummet och lyssna på mer babbel. Det som var mest skrämmande.. Var nog tystnaden, och hur stela alla var. Det smittade av sig, så jag satt ju tillslut där och spände mig :( Men sedan så gick det bättre till lunchen, :P

Vi fick skåp nycklar och som tur är kan man inte låsa in nyckeln!! Vad underbart, fast om man tappar bort nyckeln så kostar det 175 :-... Sedan fick vi ett passerar kort som fungerar till ytterdörren och till gymmet som de har på skolan :) Datorerna ska vi få om några veckor sa dem, det lät evigheter bort.. Men aja :P

Ja, igår blev jag bjuden på bio!! Grown ups :D Jag var och såg med; Olle, Skalman, Tage och Adam :) Sjukt rolig film! Det är verkligen en film som ni måste se xD Adam sandler är ju med, haha :D

Idag så ska vi paddla kanot och typ klättra klättervägg osv med vår nya klass, haha jag ska åka med Rickard och vi lär ju fastna på sjön! Han sa att senast han körde så gick den av på mitten och så sjönk han HAHAHHAHAHA xD Så jag lär ju få bada idag (A) Efteråt ska jag kolla in gymmet har jag bestämt om jag hinner :) För sedan ska jag hem till Mamma och Lillebror!

Idag får vi chema och sådana saker :) Jag har hört att vi kanske har hål dagar :O!!! Det är bara sick, men toppen ;) Nu ska jag hitta några oömma kläder, blåsa håret och typ.. Gå till bussen :P Går om ca 40 min, så jag ska försöka blogga ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0