Shopping - Miss Li

Åh.. Jag är så kär i den här låten!! Ni måste lyssna, hoppas ni gillar den lika mycket som jag ♥



Godmorgon!! Nu är klockan 07:47 och jag har nu varit uppe i snart 2 timmar :) Jag har duschat och jag har fixat mitt hår osv :) Jag sitter och lyssnar på Miss Li - Så underbar!!

Som ni redan vet så ska jag på stan idag. Jag ska få shoppa (Äntligen!!) Jag vet inte vad jag ska shoppa än, utan det blir att shoppa impulsivt och bara slita tag i saker :D Jag ska då först förbi banken och lösa ut min check och så ska vi väl ut i affärerna antar jag :)

Danni gumsan ska väl komma hit snart, men innan det ska jag fixa lite frukost. Rosta mackor och en yoghurt tallrik kanske ;) Det lät smaskigt och gott, speciellt nu när min mage känns som ett stort hål!

Eftersom att jag ska sova borta hela veckan, så vet jag inte hur mycket jag kommer blogga :) Men håll utkik efter inlägg! Jag har nu också laddat min kamera, så att jag ska fota nu i veckan! :)

Pussar och kramar // Per$$$on


Psst.. Jag kommer ju få tillbaka min tröja idag också.. Hihi.. :blush:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0