Spegel

Det var bara det orden som kom ut..

Åh, nu har man nyss duschat, fixat te, fotbad och slagit på datorn.. Fatta skönt! Jag ska strax skriva på min bok så snabbt jag berättat lite om dan :) Vi hade idag APU - Fast vi fick ha miljöteknik istället :) Sedan hade vi ju ett hål på ca 2 timmar då Joakim kom förbi min skola. Gentleman som han är masserade han min nacke som jag har träningsverk i! :blush: Svenskan gick bra, vi fick en uppgift om att skriva vad vi var bra på osv. Sedan så har jag bara varit med Johan och Kristoffer tiiip :D Jag har inte så mycket mer att skriva om, utan nu ska jag sätta mig ned och skriva på min bok :) Kramar!!

Just like that ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0