Stan

Inatt sov jag väldigt tungt, och jag vaknade med huvudvärk.. Första gången jag har det på ett bra tag nu, men det fixar sig säkert under dan :) Ja, och på tal om det, så har jag funderat ut vad jag ska göra idag. Förutom att Haffu har frågat om jag skulle vilja komma förbi stan, så hade jag snackat med Teo om att jag skulle träffa han och en kille som heter Simon. Men om jag inte har förstått allting fel så kommer Simon att sova över där. Så då kan man gå förbi dem på kvällen :)

"Summer marathon: dating" är på än en dag igen :D Så sjukt skönt att bara ligga kvar i sängen och kunna se på Tv :'D Jag funderar också på om jag ska till stan vilken tid jag då ska fara :) Det kommer att bli att jag måste cykla så :) Aja, ska fortsätta dega nu! Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0