Choklad

Om det bara vore så lätt..


Sjukt fin låt.. Jag blev förälskad i låten direkt den nådde mina trummhinnor...

Nu sitter jag här och är sjukt rastlös, jag är inte på humör för någonting alls idag. Jag vill ut, men orkar inte.. Jag behöver min energi, vart är du? Danni, jag behöver dig just nu ♥ Hoppas på att få träffa dig imorgon, puss..

Idag så har jag jobbat som en vanlig lördag för mig. Jag sålde inte alls bra "vilken nyhet" det går ju aldrig bra.. Gah, nu låter jag sjukt negativ, men det är väl tack vare mitt humör.. Jag ska i alla fall gå och köpa choklad nu och tycka synd om mig själv :blush: Kanske ta en alvedon (L) Pusshej!


Det är verkligen svårt att säga något man inte menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0