WOOOOP!!!

Tyvärr så har jag inte kunnat blogga eftersom att jag har haft fullt upp med annat :) Så det blir en stor uppdatering idag istället :)!! Så det blir ett långt inlägg, ta ett djupt andetag och kör ;)

Jag sa att jag skulle ned på stan i förrgår (tisdags), men istället for jag då hem till Fredrik. Vi lyssnade på musik, pratade och försökte blåsa sopbubblor med hans special blandning.. Vilket gick som det gick, men om man fick till det blev bubblorna väldigt stora :)
Sedan kom Marika till oss med en kompis till henne, en grabb som hette Johan, och efter det kom hennes syster. Då satte vi igång grillen och fixade med potatis och så :). Jag som då aldrig har grillat i hela mitt liv(!?!?!?! Skyller på pappa som sköter det så fint med grillen ;)) Skulle såklart grilla, eftersom att de andra inte orkade. Sedan hur det blev.. Ja, det blev väl bra, enligt mig och de andra.. För att vara första gången :blush:

Igår så var jag förbi Teo och Simon på morgonen och drack kaffe där. Sedan drog vi i regnet på cyklar till stan, för att jag skulle träffa Fia min gullunge :blush:. Sedan cyklade vi till Simon och åt Billys pizza till lunch, och då tragiskt nog märkte jag att jag glömt min mobil hemma, så i världens spöregn cyklar vi hem till mig för att hämta min mobil, och sedan från Tomtebo cyklar vi enda till Böleäng.. och att cykla då i spöregn var ju ganska roligt ändå.
Sedan så åt Simon och Teo middag hos oss och så skulle vi se en film, och den var hel vrickad! Den handlade om en 13 årig kille som typ misshandlade och våldtog folk? Helt sjukt..
Sedan när det började blixtra och åska slog vi av tv:n och kokade te för att sedan mysa i soffan och spela kort.. Då vi just kokat klart teet så får jag världens galnaste idé att vi ska ut i spöregnet, och alla va på, så vi sprang ut i spöregnet och skvätte vattenpölar på varann. Haha så sjukt kul det var! Men blött som bara den!
Sedan så drack vi teet och spelade kort :)

Idag så klev vi upp klockan 12 typ, slog på kaffekokaren och gjorde lite frukost. Sedan spelade vi kort i ca 4. timmar, vi spelade bland annat: Negerpressident och Chikago :). Sjukt kul, men det är inte lika kul när man förlorar och är en dålig sådan ;) :blush:
Någonstans där vid 4 tog vi ett dopp i älven, och sedan tog vi tag i våra cyklar och cyklade hem till oss. Jag for hem till min underbara mamma och lagade mat. Vi åt korvstroganof med ris och sedan till efterrätt blev det chokladpudding ♥ Så grymt gott, och sedan te och ljus med mys i soffan till det :) Kan det bli bättre?

Nu så har jag babblat på som stryk, så jag ska lägga av :) Så sov gott alla underbara! Puss

Kommentarer
Postat av: emma

hej, kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om min design, header och inläggen.

satsar på att göra en makeover på bloggen:)

2010-08-06 @ 00:55:24
URL: http://domandra.webblogg.se/
Postat av: Kagge

Det är härligt med åskregn. sitta på verandan o höra regnet smattra på taket. Du har en trevlig blogg

2010-08-06 @ 02:57:56
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0