Your biggest mistake

Jag hade bestämt mig för att moppa och damsuga hela lägenheten och så. Men när jag vaknade så slog jag på tv:n och låg i sängen, då jag märkte att det var "summer marathon: dating". Haha underbart sköna personer :D! - Haha idag kommer jag inte att dammsuga hela lägenheten (A) Men att fixa i rummet blir det att göra alldeles strax ;)!

Ja, och som jag har sagt så blir det bad ikväll! Ska efter städningen ringa omkring, och om det är någon som känner att ni vill följa med - här av er ;) Puss!!

Nu ska jag ta och ta på mig något och fixa mig och så, sedan blir det städning! Så, massa pussar och Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Ceralia

Haha, jag har fått mitt bortgjort så jag är supernöjd! Ha så kul med resterande städning, du ;p



Men du, inte ska du ha så fulltecknat jämt! Det är ju LOV nu, för tusan. Slappna av!



Hoppas ni får det riktigt trevligt ikväll!

2010-08-02 @ 14:10:41
URL: http://ceralia.blogg.se/
Postat av: Torgabrielle

Really great site man!!

2011-08-02 @ 07:35:50
URL: http://torgabrielle.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0