Besök

Har haft besök av Jacob i några timmar. Först satt vi och drack te, pratade och tog det lugnt. Sedan drog vi på oss tjocka kläder och for ut. Vi sprang i djupsnö, brottades på en stor snö kulle och hade snön upp till knäna, vi rullade ned för backen osv. Det var bra väder för att vara ute. Inte för kallt eller så :).

Sedan gick vi in och pratade lite till, spelade musik och ja. Tog det lugnt helt enkelt! När vi brottades i backen gick min nagel av. Så ikväll kommer jag spendera min kväll här vid datorn med film och manikyr-fix! Säkert fotbad, ljus, te och annan lyx ;).

Imorgon så drar jag till Flurkmark till min älskade syster och mamma! Har inte varit "hem" på någon månad nu, så det känns skönt att få fara dit igen. Sedan ska jag och siss på stan måndag/tisdag och shoppa massa nödvändiga saker, lite smått och gott sådär. Vi ska fika och prata ut, vi har så mycket att prata om ;).

Nu är det dags för mig att fixa naglarna, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0