Drömmar

Vaknade nyss och kom ihåg vad jag drömde på jättelänge!

Jag drömde att jag och min bästa kompis Julia sprang runt i djup snö och upp i "sopcontainer" som vi försökte välta. Vi hade just vaknat och skulle till ett loppis, men vi skulle träffa Ämmäh och hennes föräldrar först. I drömmen var Julia verkligen super duper duper vältränad och typ jag med. Och så frågar dom Julia hur hon tränar och hon svarar "Jamen jag gymmar kinda ofta" sedan tittar dom på mig och säger "Ja, din träning är ju massa kakor och saft och så".

Haha.. But it's true!

Sedan kommer vi på att vi glömt något (kommer inte ihåg vad) så vi springer tillbaka i djupsnön och försöker välta dem. Innan jag vaknade välte vi en container som det var hål i och vi kröp ut ur hålet och står nära en bilkö. Där stod en man med sin mustang utan tak och tittar på mig och säger

"Din frisyr.. Du borde ta ut den och vira håret runt huvudet tre gånger, istället för sådär. För jag såg bah hur din lugg hängde ned och det är inte okej!. Du har ju det långa perfekta håret för det!"
Jag svarade honom "Jag brukar ju ha så! Men jag vaknade nyss och sprang bara ut i detta."

Sedan blir jag väckt av väckarklockan.



Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHHAHHAHAH! VÄLTRÄNAD?!

2010-12-02 @ 21:25:22
URL: http://kjaerleik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0