En tredje dröm

Jag drömde en massa mer, men detta var det enda som var klart. Som jag kommer ihåg helt :D.

Inatt så drömde att jag och 3 andra personer (nära släktingar, men kommer inte ihåg vilka) farmor var ett spöke och började blåsa på oss för att skrämma bort oss och så lyfte hon på tavlor och massa skit. De andra 3 sprang iväg för att hinna till festen medans jag skulle ta med oss korvarna och köttet vi grillade. Men då stod farmor och grillade istället. Jag står på sidan och skriker att dom redan är färdiga - Men hon lyssnar inte. Sedan när köttet helt plöttsligt blivit grått och korvarna krymt. Säger hon "Dom var färdiga från första början va?" Jag besvarar henne med en nickning och så vaknar jag.

Helt skum dröm! Vad händer med mina drömmar, det är nu 3 dar i rad. Då jag kommit ihåg vad jag drömt. Men det är ju helt störda drömmar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Skriv ned dom!!! då kan det vara lättare att förstå, läs dom om ett tag igen!!!

2010-12-04 @ 15:05:59
URL: http://kajsa68.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0