Ett ögonblick

Oh god! Detta är en svår punkt, men jag ska dela med mig av 3 fina minnen som jag har med 3 av mina bästa vänner! Som verkligen ALLTID får mig på bra humör och minnena.. Ögonblicken, kommer alltid finnas där när jag blundar ♥.

Först ska jag dela med mig av en kväll då Ämmäh sov här. Det var på kvällen, då jag och Ämmäh for ut på en brygga. Vi dansade och sjöng. En sång och en bild från den kvällen är. "Smoke on the water" - Det var låten vi sjöng! (Det var, 1 år sedan tror jag!)



Sedan en bild från den kvällen:


Sedan, en kväll då jag sov hemma hos Fia! Det var bara någon månad sedan, så det var inte länge sedan som jag bloggade om det. Men det var kvällen vi spelade och dansade till "Bird is the word". Tänker inte lägga upp sången igen, men dom flesta måste känna igen den ;). Och så en bild på Fia och 3 bilder från kvällen!




Sist, men inte minst ;). Så ska jag dra upp kvällen då Julia sov här. Den underbara söndagen kommer jag aldrig glömma. En tråkig söndag, blev till en söndag - Guld värld! Här har ni åter igen en bild på Julia från den kvällen, och nån till bild från kvällen ;). Sedan en film från den kvällen var: Bridget Jones dagbok. Underbar film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0