*harkel*

Jag har inte alls orkat blogga för att min dator spökar sig som den gör. För hur kul är det med en massa inlägg utan bilder? Det är ju hur tråkigt som helst! Men jag måste hur som helst förbättra mig!

Idag är det torsdag = sovmorgon ♥. Jag sov till 10 och det var sjukt skönt! Kom till skolan och hade 30 min lektion. Sedan fick vi veta att vi var lediga från 13.. Jag pallrade mig till stan i snöstormen till bibliotekscafét där Björn satt. Han satt och skrev på en svenska uppgift, men gav upp och spelade tetris. Jag satt och försökte fokusera mig på elläran. Men det gick inte speciellt bra, jag spelade tillslut tetris jag med. Allt jag tänkte på var att jag ville hem. Jag ville ha kaffe och att jag ville hem.

Nu är jag äntligen hemma, för någon timma sedan tog jag bussen. Har sprungit och tryckt på vattenkokaren 2 gånger, men inte riktigt orkat göra kaffe. Fast nu tog jag tag i mig själv och gjorde mig en kopp. Fick veta idag att det är något fel med min hårddisk - anledningen till att jag inte kan ladda upp bilder.. Vilket suger! Men om jag har tur hinner Jon fixa det innan lovet. Annars vet jag inte vad jag gör :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0