Helt jävla cp glad!

Har just sett "I rymden finns inga känslor". Filmen är jättefin, vet inte hur många som sett den. Så jag vågar inte avslöja slutet. Men jag ville gråta, för slutet var så laddat med känslor. Jag ville gråta för att jag var glad, att filmen slutade som den gjorde. I filmen så berättar hon för Simon (killen som har asperger) om en "känslo-cirkel". Hur man kan på en sekund förvandlas från glad till ledsen. Cirkeln ser typ ut såhär:

Ledsen, Ganska ledsen, mår bra, glad, ganska glad, peppad, lycklig, Helt jävla cp glad!

Ja, så kan man ju förklara det. När man är "cp glad" så är det väldigt lätt att falla över till ledsen. - Hon har så rätt. Jag gillar filmen hur mycket som helst, ett måste att se den om du inte har det! Den får 5 stjärnor av lilla jag :blush:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0