"I made that for you" "what is it?" "it's everything"

Fredag: I fredags hade jag och Felix varit tillsammans i 2 månader. Jag for dit och vi såg "Up" som jag inte hade sett :O. Den var underbar! Jag låg och skrattade så sjukt mycket, den var sjukt bra :). Sedan hade Felix mammas kille bakat, så vi fick lite kakor - Som för övrigt var sjukt goda! Sedan såg vi Scrubs och bara myste. Det var underbart att få träffa honom igen. Veckan innan det pluggade vi typ hela veckan och inte hade tid för varann. Jag hatar när det blir så!

Lördag: Dagen började med en massa tårar och diskussioner. Ringde Fia och var helt förstörd, hon sa att hon skulle komma så fort hon hade ätit middag. Det är så underbart med vänner som henne. Kommer när man behöver dem som mest. Sedan innan jag skulle äta middag kikade jag in på progress och insåg att jag hade fått MVG på Excel provet och sedan på ergonomiuppgiften. Så jag sprang in till pappa och var överlycklig! Så vi firade med pizza :). Sedan kom Fia över, vi såg först "Nightmare on Elm street" sedan såg vi "My sisters keeper". Till skräckfilmen satt vi och ryckte till och tjöt till då och då. Tur att både jag och Fia är jättelöjliga när vi ser skräckfilm. Vi börjar med kudden i knät, men det slutar med att vi har den för halva ansiktet, kisar med ena ögat och håller halvt för öronen. Underbart ♥ Så hade vi köpt kladdkaka och glass!



Söndag: Det är idag. Det har inte hänt så mycket idag. Fia drog hem kring 1 och sedan har jag typ legat kvar i sängen. Ska se massa Scrubs eller film. Joakim kommer förbi kring 4, så då ska vi se film. Härligt att få besök när man behöver det. Mer lär det inte bli idag :).

Kommentarer
Postat av: Remyagathe

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-10-06 @ 08:19:52
URL: http://remyagathe.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0