Ikväll har jag..

Gjort ångbad för min hy och så har jag testat att peela mina läppar med socker! Ångbad gjorde jag för att öppna upp porerna och låta huden andas. Sedan på vintern får man otroligt torra läppar ibland! Då inte lypsyl eller vaselin fungerar. Så fungerar detta helt klart! Det är riktigt simpelt.

Du börjar med att dra på ett lager lypsyl/vaselin eller något annat som är till för läpparna. Sedan så "doppar" du dina läppar i socker. Efter det tar du en ren och fräsch handduk. Blöt ett litet hörn eller en liten del av handduken med vatten. Skrubba nu läpparna med den blöta delen av handduken. Efter det sköljer du bort sockret med vatten och så drar du på ett nytt lager lypsyl för att återfukta läpparna. *Poff* så har du redan ett härligt resultat ;).



Kommentarer
Postat av: anonym hehehehe

lypsyl*

2010-12-17 @ 12:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0