Jag har..

Absolut ingen ork att lägga upp bilder nu! Ska strax lägga mig i sängen och dega, bara se en massa film.. Jag ska se en massa filmer, b.la. Jawbreaker, Love (and other disasters) och Legally blondie 1 & 2. Har några till, men ja. Såg ju den japanska versionen av "The eye" och jag har aldrig blivit så rädd av en skräckfilm i hela mitt liv. Jag driver inte när jag säger att jag grät en gång under filmen. Jag blev rädd, skrattade och sedan grät jag.. Fint, men pappa tyckte att det var jättekul. Så, det var ju kul för någon :).

Ja, dags att linda in sig i täcket och se en film nu då :). Puss och kram på er alla! Hoppas ni haft en bra jul, hejs!

Kommentarer
Postat av: Jackeeeee

Kolla trean, där händer det saker! :D

2010-12-30 @ 22:18:35
Postat av: Syria

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-01-25 @ 13:49:34
URL: http://syria.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0