Julklappar

Panik! Folk frågar en vad man önskar sig i julklapp.. Visst, det är underbart med Julklappar! Men vad ska man önska sig? Jag vågar typ inte önska mig saker av mina vänner. Det är inte bara det att jag inte vill önska mig något. Utan jag bara älskar överraskningar ;)! Förra året så blev jag så sjukt glad över julklapparna jag fick. Vissa hade gjort någonting själv, och andra hade köpt något litet och gulligt.

Jag tycker att det är så kreativt och roligt när man gjort någonting själv. Det är så mycket mera personligt att ge bort något man gjort! Jag fick t.ex. En skrivbok som min kompis gjort i födelsedagspresent i år. Eftersom att hon vet att jag skriver mycket både på min bok, dikter och sångtexter. Så visar det bara att hon känner mig och att hon vill hjälpa mig med mina drömmar när hon ger bort en sådan sak. Det tyckte jag var jättegulligt gjort!

julrimma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0