Men äntligen!

Cha Cha lovers and haters!

Har nu äntligen blivit klar med mina naglar! och JA, jag har suttit i timmar med dem. Det är första gången jag testar på gelé naglar, så det ska bli intressant att se folks reaktioner.

(och nej jag har inte kunnat fixa mitt opererade finger, jag vet det är fult. Jag har som levt med detta i 10 år, snart 11. Jag har inte fistat någon med det, utan det föll ett bord på det och mitt finger sprack.. Men det var ju nära gissat ;))

Var ju och shoppade idag och köpte då detta "gel pack" för 159 :- och en ny mascara, vilket jag behövt köpa! Har ju nästan gått omkring osminkad i 2 hela månader! Nej nej, nu är den tiden borta fan. Skärpning ;).

Jag träffade även en av mina bästa vänner på stan. Julia Tannemyr, där har vi en av dem bästa. Nr 1, ja vi delar 1:a-plats right ;). Vi tog en chai latté och pratade en massa skit. På lovet är det nu bestämt att jag ska dit, måste ju hälsa på mamma linda (ja, min då extra-mamma kan man säga :)). Det komiska i det hela är att våra båda mammor heter Linda :].

Strax dags att borsta tänderna, men tänkte att jag skulle blogga först som jag lovat! Dock går det lite långsammare än vanligt, för mina naglar är långa.. Jag vänjer mig!

Tjarå bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0