Mina föräldrar

Nu ska jag berätta lite om mina föräldrar. Vi börjar med min underbara mamma! Jag och hon har tidigare inte haft en bra relation, tyvärr! Alla dessa "tonårsbråk" och så. Men nu har vi en jättefin relation, far till henne minst en gång i veckan. Annars saknar jag henne otroligt mycket! Hur gammal hon är, har jag faktiskt ingen koll på. Men hon är 37 (om jag inte är helt ute och cyklar). Hon fick mig när hon var 18/19, så hon är ung mamma :). Hon är diktat-sekreterare på sjukhuset - trivs, antar jag.



Sedan pappa. Pappa pappa pappa, min lilla pappa.. Vart ska man börja? Han är väl den som alltid varit där för mig, han som hjälpt mig igenom det tuffaste tiderna när jag var liten. Visst han har sina regler och så. Men han bryr sig om mig och det gillar jag. Även om jag tycker att han bryr sig liite för mycket ibland. Han är 40? (Ingen aning om hans ålder heller (Y). Känns stabilt. Han är målare på måleripoolen. Där han också trivs :)?. Han har varit gift med Karistha 4 år nu, jättetrevlig tjej! Generös, fin, ja allt! Hon är den rätta för pappa, det märker man :).




That's all about my pharents typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0