Mina syskon ♥

.Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckaJag har Dag 11 – Mina syskon
Jag har två syskon, en lillasyster och en lillebror. Min lillasyster har nyss fyllt 12, hon heter Celina och älskar hästar! Hon har sköthäst och rider på ridskola. På sommaren far hon på ridläger i en vecka och är redan sjukt peppad på ridläger! Ja, vad mer ska man säga än att hon är hästälskare. Hon bor hos sin mamma och kommer hit till oss (pappa) varannan helg. Ja, that's my siss!



Sedan min lillebror. Min underbaraste lillebror ♥. Han är 7 år och älskar lego, fyrhjulingar, pärlplattor och att rita etc. etc. Han bor hos vår mamma varannan vecka och sedan hos sin pappa resten. Han är min lilla diamant, han är mitt allt! Han är verkligen den som fått mig att kämpa. Jag kommer ihåg hur lycklig jag blev när jag fick veta att jag fått en lillebror. Vi får till BB och jag fick hålla i honom. Jag stod och grät av glädje.. Våran lilla räka, Ernst.. Lilla Clas ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0