Oj jag glömde..

Att nämna att jag var ledig idag! Det är så otroligt skönt att ha en lite längre helg för en gångs skull. Jag har varit jättetrött den senaste tiden, men det är "tack vare" det "fina" vädret vi har nu. Det är slaskigt och grått och nu när jag tittar ut så snöar det också.. Vilket betyder en massa snö!

Det är inte det att jag ogillar vintern, men jag blir slö och trött i kroppen. Någon annan än jag som blir det? Vad brukar du göra då?

Jag ligger fortfarande i sängen, vilket är oerhört skönt! Har musik på dunkandes i mina högtalare och barachillar ;). Snart ska jag fixa något att äta och sedan ska jag ringa min farbror. Jag blir nämligen 500 kr rikare idag ;).

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0