Raise your glass!

Ikväll ska vi höja våra glas för ett nytt år, för 2011! Det känns som att det kommer bli ett toppen år :D! Nu har jag klickat omkring bland mina bilder. Massa minnen, åh så underbart! 2010 var fan ett jäkligt fint år, kan 2011 bli bättre?

Julia, jag vet att du minns ;). Mössan vi skulle elda, men slängde iväg den långt uta helvete! Kvällen Vi klättra i snöhögarna och jag hoppa över staketet *skrattar*. Våra cupcakes! Sedan kvällen här hos mig, film och gott! Alla minnen under 2010! I år ska vi skapa mer!






Fia, kvällarna hos dig. Musiken, dansen, ätandet.. Att vi inte väger 100 kilo! Massagen, Havet, kvällen då det spöregnade och åskade då vi sprang ut... Jag vet att du minns ;)! Brännbollsyran.. Haha cykelturerna, herregud! Mer minnen med dig med!



Giirls! Helvete vilken kväll/natt det här var! Katten.. Marschmellowsarna, koffein pillerna.. Låter illa, men det var det inte! Haha :D Åh, let's do it again sometime!



Kvällarna med ämmäh, måste göras om!



Randome pics, och ett underbart minne av Valdemar!



Åh, tältning med klasserna 9A, B och C.. Haha galna tider! Och grillningen.. Haha :D



Lite sommar i piteå :D!



Och sommaren med dig danni, bastun, studsmattan, baden på kvällarna, dagarna/kvällarna hos tage, stan.. Alla grejer.. Ska vi göra om det i sommar ;)?



Så mycket minnen, så mycket kärlek och allt.. Åh, nu ska 2011 bli bättre, eller vad säger ni ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0