Some other stuff..

Idag få for jag till Felix ganska tidigt. När jag kom dit låg latmasken fortfarande och sov! Så jag fick upp honom ur sängen, vi åt frukost och sedan tog vi en promenad till ica. Efter det gick vi till hans mormor och morfar, för att han skulle kolla till en dator. Efter att vi varit där ett tag for vi hem och såg film, Asterix och Obelix (kommer inte ihåg namnet på självaste den filmen). Sedan somnade vi haha, jag hade sovit väldigt oroligt och han var väldigt trött. Men det var skönt att få ta igen lite sömn. Efter den sovstunden var det middag - Stuvade makaroner och köttbullar! Åh så gott :).

Efter middagen så satte vi oss vid datorn och försökte få tag på folk. Eller Felix försökte få tag på folk :). Så sedan skulle han skjutsa folk, så vi åkte bil en timma - två timmar.. Något sådant. Kom hem och så kom Alle till oss. Dom satt och spelade gitarr och så, medan jag drack te. Sedan frågade Martin om vi skulle med på en promenad till statoil, vi tog på oss skorna och gick. Efter att vi varit där hade vi med oss 2 chipsåsar med oss hem. Vi gick då till Martin och såg Prison break (säsong 1) 3 avsnitt :). Sedan skulle Felix skjutsa hem mig och sedan efter det hämta sina vänner. Synd dock att *** missförstod mitt samtal där på kvällen. Fick en klump i magen och ville bara gråta. Hatar att "bråka" med folk. Det är bland det värsta jag vet! Men aja, får väl kontakta *** imorgon och hoppas på bättre humör från den personen.

Nu ska jag sova, är trött.. Eller typ, men jag bör sova! Annars tar jag mig inte upp imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: Fel

Statiol

2010-12-29 @ 02:45:45
Postat av: Fel

Statoil*

2010-12-29 @ 02:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0