Uppträdande

Hejhopp! Tänkte blogga om kyrkan igår, men glömde tyvärr bort det och allt! Men nu ska jag berätta för er! Igår så var jag ju förbi "Staffankyrkan" och skulle lyssna på Julia, Nathalie och Saga. Men det blev helt plötsligt förändring och jag var med och sjöng på "All I want for christmas is you" och allsången. Sedan så spelade jag gitarr till Hallelujah som Julia sjöng själv. Det gick väl bra för att inte ha tränat innan :). På Nathalies blogg kan ni då se ett av våra uppträdanden, som hon också skriver. Förvänta er ingenting! ----> Nathalie's blogg

Detta är tyvärr det enda jag hann fota innan jag stod på "scenen" resten av tiden. Fick också en utskällning av en tant där. Haha lite chockad man blev!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0