Vad är kärlek?

Precis, vad är kärlek? Kärlek för mig är allt omkring oss. Vänner, familj, flickvänn/pojkvänn, djur, allt! En kram, ett hej, en puss på kinden, en komplimang.
Alla ger oss kärlek, fast på olika sätt! När man har någon som man älskar är allting så himla underbart. Man saknar dem även om man just träffats. Sekunden senare man lämnar han/hennes hus, saknar man han/hon. Att krama den man älskar, att hålla handen bland folk eller bara få kyssa personen. Är bland det bästa som finns.

Jag är  en person som gillar att hitta på saker. Se på bio, gå på stan, fika, ta promenader, jogga tillsammans, bada, u name it! Jag älskar att upptäcka saker tillsammans. På vintern kan man ha snöbollskrig, åka slalom, bara gosa och se på filmer typ. På sommaren kan man sola och bada ;) Åka båt, när det regnar så kan man gosa ned sig under en filt och se på film :blush:. Ja.. Vad fan kan man inte göra på sommaren (känns det som).

Men vad händer då man blir lämnad/dumpad? Jag brukar känna mig svag i hela kroppen, vara jätteledsen en lång tid. Speciellt när man haft ett långt förhållande och spenderat en massa tid ihop. Alla ställen man varit på tillsammans, alla låtar man lyssnat på tillsammans. Jag brukar faktiskt va den som köper 2 liter glass och 1 kilo godis, gråter och tycker synd om mig själv. Lyssnar på låtar som påminner om den personen och ja.. Bara gråter och äter tills det känns bättre. Haha fin fint ;).

Tillägg: När man gillar någon, eller är kär i någon. Så tittar man ofta på mobilen om personen ringt eller smsat. Även om man vet att man inte fått något. Jag själv brukar stirra som en idiot på mobilen när jag är kär i någon.. Men det är jobbigt, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0