70 års kalas!

Nu har vi kommit hem från ett 70 års firande :D Det var då min pappas moster som fyllde 70 :) Vi fick god mat och fikat likaså :D Vi fick pajer av olika slag och sallad. Till fika fick vi: Vattenmelon, Marängtårta, Prinsesstårta, Sockerkaka :) Sedan mellan mat och efterrätterna så spelade vi fotboll och "nappa näsduken" - Jag hade jättekul (borstsett från alla bromsar som flög omkring runt mitt huvud och bet av stora köttstycken..- Men det ingår väl ;)) Det var jätteroligt att få träffa en hel del tremänningar och allt annat folk som var där (vissa är ju som okända ansikten varenda gång, med mitt dåliga minne :blush:, fasst vi har ju en stor släkt så jag får skylla på det ;))
Ja, jag har fått lyssna på massa fin musik där borta, det har varit allsång och jag har TILL OCH MED sjungit på pitebonska (försökt i alla fall!) Det var jättetrevligt, så tack allesammans som var där, Tack tack tack för en underbar dag!
Nu ska jag sätta mig i vardagsrummet och spela Yatzy igen :) Imorgon så sätter jag mig på bussen påväg hem till Umeå, och då sätter sig Tim på flyget påväg mot London - Jag kommer sakna dig när du är där borta :). Till veckan så ska jag kanske sova hos Fia - Det kommer bli underbart! För jag har saknat henne sjukt mycket nu :) Aja, nu måste jag skynda mig till vardagsrummet! Men jag bloggar när jag kommit hem imorrn! Pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0