Bort Bort Bort Bort

Jag har inte sovit en blund inatt, men det är nog faktikst mest över kladdkakan jag ätit :) Det var marchmellows överallt! Som botten som fyllning och som toppning ;) Tro mig, det var gott! Fasst jag vet inte riktigt om jag kan säga att det blev en kaka.. Blev mest som en chokladsås :blush: Ni ska få se bilder sedan ;)

Alldeles strax så ska jag plugga in Ipoden i öronen och cykla hem. Sedan direkt när jag kommit hem ska jag bara byta om och ut och jogga! Jag har varit sugen hela natten och jag är fortfarande sugen :D Känna den brännande känslan i vaderna och känna den heliga smärtan. Sedan så har jag nu lovat mig själv (någonting som jag kommer att hålla) att jag ska ut och jogga på torsdag också :)

Julia har lovat, att efter att hon vaknat så ska hon komma förbi med lite tidfördriv ;)  Hon ska komma med flera boxar av Gilmore girls som jag sedan ska spendera hela min onstag med! För på torsdagen så ska jag jogga och på kvällen (om jag får) ska jag gå på sommaren i city med Julia, och då på fredag ska jag övernatta hos Fia till söndag.

Sedan på Måndag kommer äntligen Tim hem igen :D Då så ska jag äntligen få bada och massa saker :)! Då jäklar ska jag brotta ned honom *mohahaha* Men nog om det :D

Nu ska jag avsluta detta, packa ihop mina saker och avsluta alla pogram. För att sedan cykla hem och ta på mig träningsskorna, ut och jogga, springa och gå tills mina ben inte kan bära mig längre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0