Den fula ankungen

Nu har jag alldeles nyss suttit ute på balkongen med farmor och ätit biskvier som hon bakade imorse. På tal om idag när jag vaknade.. Eller jag somnade om efter det, men i alla fall. Så var det idag (klockan 8 - 9?) Då farmor skramlade i köket och tappade en kastrull eller något (inte säker på vad det var riktigt). Men i min dröm så är det någon som skrämmer mig och jag vaknar av att jag själv skriker :blush: och sedan så håller jag min hand på bröstet och känner pulsen slå sjukt snabbt.. HAHA Jag är nog väldigt lättskrämd när jag nyss vaknat/när jag halvt sover :blush:

Ibland så tänker man inte så långt och framstår som en Idiot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0