Drömmar

Asså jag fattar inte hur jag lyckas!? Jag har klarat av att drömma om ****** flera nätter i rad, och det är då inte en och samma dröm! Så jag måste ju tänka på denna person en hel del O.o Sådär omedvetet xD :blush: Det har både varit fina drömmar och av 5 har 2 varit dåliga drömmar, som man absolut inte vill vara med om i verkligheten.. Men då får vi säga "Tur att det bara var en dröm" ;) Fasst.. De 3 andra kanske man önskade på verklighet :blush:
Nu kan jag höra farmor snarka i vardagsrummet.. Hon måste ju vara helt slut över att ha mig här (A) Jag har ju varit lika trött som henne 2 dar i rad och somnat på sängen typ.. vid 1 - 2 tiden :] Aja, nu ska jag kolla om jag kanske kan lösa några korsord med farmor :] Kram!

Kommentarer
Postat av: Viktorella

Great site! Lots of useful information!

2011-10-26 @ 14:27:14
URL: http://viktorella.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0