Glödje :blush:

Åh.. Nu är jag så glad att jag har fått andra att gråta! Det kanske inte är helt fel, ja de grät av lycka då då (A) Jag har inte varit såhär glad på ett bra tag, men nu *Pang bom krash pling* Så händer det! Inte för att jag är less på Pite eller så.. - Men jag vill hem! Hem till alla underbara mänskor och min säng.. Jag vill bada, spela fotboll och vollyboll igen ;) Det är så mycket som jag saknar, och jag vill bara hem till alla mina underbara vänner och min familj ♥
Jag skulle vilja komma hem och omfamna er alla! Sedan vill jag att vissa ska komma hem från där de är, och vissa vill jag inte att de ska resa bort :) Men tyvärr kan man inte hindra folk från att fara, och hindra folk från att träffa släkt och vänner jorden runt :D
Mmm.. Sommar, Sol, Bad, Vänner, Familj, Kärlek, Jordgubbar, Moln, Glass, Stränder, Grillning.. Jag vill också hem och grilla igen! Jag vill hem och.... Jag vill hem :] Men jag vill inte lämna Pite än (A) Men snart får jag se er alla!
Kram, Jag ÄLSKAR er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0