God Damn you're beautiful to me

Godmorgon, eller någonting liknande ^^ Jag vaknade för ungifär en timma sedan och började med tvätten, så att jag har gjort det när jag kommer hem *underbart*

Igår var jag ju på sommaren I city med mamsen min ♥ Jag hade jätteroligt, och det var ett band som var jättebra där som hette "8 steps to perfection" och sedan en underbar låt!

Idag ska jag till Fia, efter att jag tvättat klart i tvättstugan :) Men nu måste jag tillbaka dit och torka det ;) Kramar alla!

Här är låten som jag gillade (det är inte
8 steps to perfection ;))


And don't mind me if I get weak in the knees
Cause you have that effect on me
You do

Everything you say
Every time we kiss I can't think straight
But I'm okay
And I can't think of anybody else
Who I hate to miss as much as I hate missing you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0