I wrote a song - I belive

Godmorgon alla söta fina underbara! Nu har jag och Fia just ätit frukost :) Vi ska dock hoppa på cykeln på väg till mig nu eftersom att jag måste jobba :( Men vilken tur att man har så fina vänner som frivilligt hjälper till :blush: Så jag funderar på att blogga lite senare när jag kommer hem ^^. Men en snabb inblick över vad jag och Fia gjorde igår.. Vi pratade och pratade och pratade.. Och så tog jag fram gitarren och stämde den för att jag just hade skrivit en sångtext. Sedan läste vi lite grand, sedan tog jag fram nagellack och målade mina naglar och så drack vi te och myste.. Sedan gick vi i säng och pratade lite till ;) Ja, dags att jobba! Skriver mer sedan pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0