Im yours - Pieces of my life

Nu är det fredag, och även om det känns som om jag har sovit bort hela veckan så har den gått snabbt. Nu sitter jag och lyssnar på en lista som jag börjat lyssna på en hel del :). Ja, den står typ på replay (A)
Idag har jag och Nelly varit på stan - Hon kom äntligen igår vid middagstid, då min andra kusin Fredrik kom och min Farbror Kenneth :) Så vi åt allihopa tillsammans - Det var jätte trevligt, och innan det så var jag och farmor hemma hos Johanna (min kusin) och hennes dotter Agnes. Jag var väl mest med Agnes, men hon är ju så himla fin!
Och efter middagen gick jag och Nelly på konsum och kioskpiraten :P. Vi gick förbi konsum för att Nelly skulle bevisa att det fanns 50cl sprite flaskor? - Jag hade drömt dagen innan att det inte fans sprite flaskor med 50 cl i. Jag vet att det finns med cola och fanta, men jag har aldrig sett det med sprite vad jag vet xD Det kändes helt puckat! Men jag var tvungen och kolla efter (så himla dum jag kände mig sedan :blush:)
Idag så har vi varit på stan, jag har köpt örhängen och så har Nelly köpt tights. Jag provade en jättesnygg bikinitopp som hade camo mönster, haha det fanns väl en baktanke med att jag testade den ;) Sedan gick jag omkring och plockade på mig massa kläder som jag tyckte Nelly skulle köpa :)
Sedan skulle vi gå och köpa glass, och jag som var sugen på Twister blev ju tvungen att köpa en jag med :D. Så jag plockar på mig en och går till kassan och så säger hon "Ja, då blir det 12 kr".. Mitt svar var "12 kronor!!" typ högt :blush: och så tittade hon på mig och bah "jaa?" Haha jag gick besviket tillbaka till glassboxen och säger till Nelly "NÄR började twister kosta 12 kronor!?" Sedan så sa hon "Jag vet inte, men vi går till caféet där borta? Dom kanske har det." och så gick vi dit, och tack och lov så hade dem det :D
Aja, det har varit en upplevelse, och idag efter frukosten när vi fick lite kaffe så spelade vi Yatzy. Sedan nu :O Har jag typ fikat.. Jag fikar typ huur mycket som helst här jag kommer att bli Tjockiiiiiis :D :blush: Om jag nu kan det (A) Ha en bra dag nu :D! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0