Impulsiv!

Nu har jag varit hemma ett tag, men jag kan nästan säga att jag just kom hem ;) Idag har det varit en bra dag, så sjukt kul! Min uppdatering har sugit de 3 sista dagarna, men ja det glömmer vi ;)

Idag så har Oscar varit förbi mig och lirat lite gitarr, som var sjukt kul :D Vi satt och sjöng och så ihop, och han hade dragit med sig sin gitarr hit också så att vi hade varsin ^^ Efter middagen så fick jag en impuls att jag ville dra ihop och bada :D Så jag ringde runt och drog till Hällan! Underbart :) De som kom dit var: Jonas, Jones, Anders, Oscar, Fredrik och Julia - Typ de som var hemma :) Synd, men vi hade sjukt kul :D Vi som badade var i säkert 2 timmar :blush: Det var ju inte varmt precis.. Men inte kallt heller, så det gick bra att bada :) Det var typ ljummet ^^

Igår så var jag och grillade :D, Jag hade bett Daniel att dra ihop folk för att vi skulle grilla, och det blev så otroligt roligt! Massa människor kom :) Bland annat: Enar, Cd, Linus, Oscar, haffu och Daniel :) Tack för att du hjälpte till där :D! Det blev lite bad då med, och jag vill typ bada imorrn med! Jag vill bara bada bada bada! Just nu känner jag :) Eftersom att jag ligger i back så mycket efter operationen så blir det ju så mycket bad nu som möjligt :D
Ja, jag hade ju tänkt att göra ett bildinlägg idag, men eftersom att jag är så snuskigt klantig så är alla mina bilder borta.. Tyvärr *snyfft* ;( Men jag får fota en hel del nu bara :)

Imorgon så hade jag tänkt att ta en cykeltur förbi Julia och hämta mera Gilmore Girls :D Eftersom att jag nu sett klart andra säsongen så måste jag ju få se klart det andra! Jag är helt inne i den O.O Älskar den! Det är den bästa serien ever :blush:
Nu ska jag kolla om jag kan sy om ett par jätte söta pyjamasbyxor om det går, och så :) Sedan blir det nog att krypa ned i sängen :) Ska skriva lite i min dagbok först, få skriva av mig lite ;) Men pussar ♥ Så bloggar jag imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0